Tre goda ting…

Idag har jag gått och funderat på tre saker:

1. Jag ska klippa mig på torsdag. Hela mitt vuxna liv har jag gjort blonda slingor ungefär var åttonde vecka. Sen lilla Z kom har jag varken haft tid eller råd att gå till frisören lika frekvent. Det har resulterat i att jag nu sprungit runt som en riktigt trött gammal morsa med en utväxt av en annan värld. Så fruktansvärt fult. Nu får det vara nog med det. På torsdag ska jag färga mitt hår i en färg mycket nära min naturliga hårfärg. Känns lite läskigt faktiskt.

2. För längesen var jag helt inne på att jag skulle göra en tatuering på ena axeln. Jag hade motivet klart och allt. Sen blev jag övertygad av min familj om att jag skulle vara galen om jag genomförde mina planer så jag la ner dem. Nu kom suget upp igen. Tror jag ska börja spara lite pengar till detta.

3. På inredningen i nya huset. Jag har kommit fram till att den ska vara helt ogenomtänkt och att den enda regeln som gäller är att vi ska fylla huset med sånt som vi tycker är vackert.

Lämna en kommentar

Under Citylollan filosoferar

Lämna en kommentar